Böyük dəyişikliklər edən kiçik nüanslar
07.12.2017
Oxunmuş və ya dinlənilmiş mətnin nəql olunması, suallara cavab şagirdlərin sifahi nitqini inkişaf etdirmək üçün istifadə etdiyimiz ənənəvi metodlardır. Lakin mətnin nəql olunması kor-təbii şəkildə baş verirsə, tapşırıq səmərə verməyəcək. Şagird hər hansı mətni nəql edərkən müəyyən qaydalara əməl etməli olduğunu bilməlidir.
Əvvəla: məntiqi ardıcıllıq gözlənilməlidir. Şagird mətni nəql edərkən səbəb-nəticə əlaqəsinə məhəl qoymayıbsa, siz sonda ona yönəldici suallar verməklə, çatdırmadığı informasiyaya diqqət çəkə bilərsiniz.
İkincisi: xronoloji ardıcıllığa riayət olunmalıdır. Bədii, tarixi mətnlərin nəqlində xronoloji ardıcıllığı gözləmək xüsusilə vacibdir. Bu, şagirdlərə fikirlərini strukturlaşdırmaqda da kömək edir.
Üçüncüsü: terminləri, söz və ifadələri düzgün seçmək və yerində istifadə etmək nitqi kamilləşdirir. Əgər şagird düzgün termindən istifadə etmirsə və ya terminin adını təhrif edirsə, yerində müdaxilə edin.
Dördüncüsü: I şəxsin adından verilən mətnlərin III şəxsin adından nəql olunması, baxış perspektivinin dəyişdirilməsi məsələlərini diqqətdə saxlayın.
Beşincisi: sözçülük, mətləbi uzatmaq və ya verilmiş suala yayındırıcı cavablar vermək həvəsini azaltmağa çalışın.
Ən əsası isə - siz danışan şagirdə diqqətlə qulaq asmalısınız. Sinifdə hamı bunu hiss etməlidir. Sizin nə qədər diqqətli olmağınız isə sonda verdiyiniz dəqiqləşdirici və yönəldici suallarda özünü göstərəcəkdir.